Analyysi
Täsmällinen ja ajan tasalla oleva tieto on oleellista työsi tuloksen kannalta. Analyysin avulla saat tärkeää tietoa nykyisistä ja mahdollisista asiakkaista ja markkinoista.
Kaksoisanalyysi
Analysoimalla asiakkaitasi löydämme saman kaltaisia yrityksiä, eli ns. kaksosia nykyisille asiakkaillesi. Kaksoisasiakkaat ovat mahdollisia asiakkaita, yhtä arvokkaita kuin nykyiset asiakkaasi. Näillä kaksosilla on suuri potentiaali olla tulevaisuuden asiakkaitasi. Tavoittamalla kaksoisasiakkaasi tehostat uusien asiakkaiden hankintaprosessia. Lue lisää!
Asiakasanalyysi
Analysoimme asiakasrekisterisi ja täydennämme sen arvokkaalla tiedolla esim. liikevaihdon, henkilöstömäärän ja sijainnin perusteella. Näiden tietojen perusteella luomme profiilin nykyisistä asiakkaistasi ja havainnollistamme tämän selkeästi raportissa.
Kohderyhmäanalyysi
Teemme analyysin nykyisistä tai mahdollisista markkinoistasi esim. TOL-koodin, liikevaihdon, sijainnin ja henkilöstömäärän perusteella. Kohderyhmäanalyysin avulla saat laajan tietopohjan, joka helpottaa liiketoimintapäätöksiäsi.